wróć do tematów forum

Intelly w Reszlu

Komentarz

Kaja Kłosowska 11-05-2021 godz 21:32

Szanowni Państwo, Kieruje swoje słowa do użytkowników intelly w Reszlu - czy ktoś z Państwa otrzymał tzw. "zadośćuczynienie" za nieustanny brak uslugi? Rzadko korzystam, ale niekiedy potrzebuje do pracy lub po prostu dla relaksu. Niestety za każdym razem spotyka mnie rozczarowanie. Proszę o opinie lub poradę.

1.

Generalnie mi tam usługa Intelly odpowiada, ale raz mieliśmy casus, że odcieło nas blisko na 2 doby od internetu (2-3 lata temu). Z tego co pamiętam to chyba przez ich formularz na stronie internetowej coś tam zgłaszaliśmy, ale zostało to zignorowane. Rachunek przyszedł (wbrew zapisom w regulaminie)jakby nie było przerwy w świadczeniu usługi. Odpuściłem ostatecznie temat, jednak niesmak pozostał. Jak problem jest, spróbuje Pani najpierw uderzyć do powiatowego rzecznika praw konsumentów. Powodzenia.

luty 2021-05-12 01:00:22


2.

Ja to bym chciał zadośćuczynienie z powodu przerw w dostawie wody, w tamtym tygodniu 3 razy, w tym póki co raz....

xXxXxXx 2021-05-12 09:11:18


3.

Specjalnie ci odcinają dla jaj moim zdaniem

Korniszonzesloja 2021-05-12 15:11:49


Komentarz

wróć do tematów forum

Językowe doświadczenia z Erasmus+

Poza godzinami stażu zawodowego, dodatkowo wzięliśmy udział w zajęciach językowych, które pozwoliły nam rozwijać kompetencje komunikacyjne i lepiej odnaleźć się w międzynarodowym środowisku.

wiecej...

Reklama

Agencja ReklamowaMąka chlebowaMeble